Söndag

Idag är det söndag igen. Syrran har varit här sen i torsdags. Var riktigt kul men tiden gick alldeles för fort.

Imorgon börjar praktiken. Längtar.
Snart får jag maka mig in på kontoret och leta fram praktikuppgifterna. Vore kanske bra att läsa igenom de en gång till innan imorgon.

Usch blev super trött nu. Åt mat för en stund sen och har sen sett förra avsnittet av Solsidan som vi missade förra gången. Vilken bra uppfinning det är med "play-tv" på nätet.

Snart är det också dags för dagens avsnitt av solsidan.  Blir nog mest slappande resten av kvällen. Ska leta fram alla papper som jag fick under förra praktikperioden. Schema och lite sånt.



Kommentarer
Mormor

Jag håller med tittade på missat pr.i går på Datorn.

2011-02-27 @ 20:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0