Plugg, bara massa plugg

För bara någon dag så insåg jag att det är massa att göra i skolan. Helt plötsligt låg det massa uppgifter som ska göras innan praktiken ute på nätet. Till fredag ska jag läsa en bok på ca 260 sidor OCH skriva ner de viktigaste begreppen i boken OCH sedan skriva om en lärande situation efter de begreppen. Till nästa vecka ska vi läsa två skönlitterära böcker som är väl på minst 500 sidor tillsammans. När det är skönlitterära böcker så kan man ju inte heller bara läsa vissa delar för då fattar man ju ingenting. Sen ska vi till nästa vecka skriva massa som ska lämnas in. Känns bara som det är massa sen ska man börja ladda för praktiken och alla uppgifter som ska göras tills dess som jag inte ens fattat riktigt. Känns som jag skulle behöva sportlov jag också och då menar jag riktigt sportlov med 100 %ledigt och inte en uppgift så långt ögat når men ta det lugnt får jag väl göra någon gång i juni när skolan slutar för terminen.

Ska strax sätta mig och läsa igen efter liten paus. Längtar till lördag då vi sticker iväg och gosar bebis. Skönt att komma iväg lite med, jag behöver nog det nu.

Hoppas ni får en trevlig onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0