Helgen

Funderade på att börja det här inlägget och berätta hur min helg egentligen varit. Men det blev bara massa klagomål. Har haft riktigt mycket problem med min axel hela helgen, började i fredagseftermiddagen. Därav också den dåliga uppdateringen på bloggen. I fredags gjorde det så jäkla ont att jag nästan låg här och grät. Provade det mest för att underlätta smärtan men inget hjälpte direkt. Vaknade igår morse och kände mig nästan återställd men ju längre dagen gick ju mer ont fick jag, men inte så ont som jag hade i fredags. Idag vaknade jag och också bra men börjar få lite svag känning i axeln men som sagt det är inte alls så illa som det varit. Det märks att det är på väg bort i alla fall.

Vet inte varför jag har ont men jag har en finne där jag har haft mest ont. Men har lite svårt att tro att det är den som orsakat all smärta. Det skulle vara om den hamnat jätte fel och ligger och trycker på nåt. Det har liksom strålat ut i armen hur många finnar har den verkan??? Ja ja nu blev det en del klagomål i alla fall men jag nu har jag fått beklaga mig lite så känns det kanske lite bättre.

Nu ska jag lägga mig och slappa framför en bra film och bara vila min axel. Imorgon är det heldag på riktigt som gäller. 8-16. Minns faktiskt inte när jag hade en sån riktig heldag sist. 9-15 har det som mest varit och det tycker jag är heldag. Brukar vara helt slut sen, bara sitta och lyssna i lokaler med mycket folk och ibland lite dålig luft. Slutar ofta med huvudvärk. Får hoppas att det går bättre imorgon. Ska nog köpa mig en god smoothie på universitetet imorgon. Finns en riktigt god som säljs där eller kanske köpa en fruktsallad. Mums


Kommentarer
Annie

Usch!Jag har inte så ont i mina axlarna längre.

2011-02-06 @ 16:45:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0