Försöker plugga


Även denna vecka ska ägnas åt enskilt arbete men denna gång mer åt hemtenta hållet. Ämnet är kommunikation.
Har jätte svårt att koncentrera mig. Har lite lätt huvudvärk, känner mig typ seg i hela huvudet. Nåt som också gjort det svårt att plugga är att någon i huset kräks eller hostar så det låter som att lungorna är på väg upp. Inte det mest inspirerande ljudet kan man väl lugnt säga. Håller på att tvättar och hoppades att ljudet från tvättmaskinen skulle göra att jag inte hörde ljudet lika mycket men gick så där, hade behövt att den skulle börja centrifugera nu. Så fick köra igång lite musik här på datorn medan jag ska kolla upp klippen till tentan. Tänkte bjuda er på dom här. Lite olika kommunikations situationer som vi ska analysera lite. De är rätt  komiska så sätt dig gärna en stund och kolla på dom. Bäst är nog kuratorn.




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0