Förlåt för dålig uppdatering

Har varit lite dålig på att uppdatera senaste dagarna. Först var vi i göteborg som jag nog ska skriva mer om i ett senare inlägg, har lite bilder, dock lägger jag inte ut några bilder på bebisen eftersom jag själv inte skulle vilja det som förälder.

Har precis mailat över mitt arbete till seminariet idag. Asså mailat det till mig själv så jag kan plocka fram det på Josés dator och skriva ut. Brukar funka att skriva ut trådlöst men idag vill den inte och jag är alldeles för morgontrött för att bråka. Så nu väntar jag på att mailet ska komma fram sist tog den en bra stund så jag passar på att kasta in ett kort inlägg så ni vet att jag lever i alla fall, hahahahahahahaha.

När jag kommer hem efter ganska många timmar i skolan idag blir det systermys med lillsyrran som är här. Igår blev det inte så mycket eftersom jag satt med mitt arbete hela kvällen, inte är jag särskilt nöjd men det är det bästa jag kan prestera just nu i alla fall.

Nu har äntligen mailet kommit fram så jag ska ta och skriva ut det och sen bär det av till köket för lite frukost och sen göra sig i ordning för skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0