Förkylning?

Typ varenda morgon i två veckors tid har jag vaknat med förkylningssymtom, med en fullständigt täppt näsa och halsont. Men efter att varit vaken någon timme och fått snyta mig ordentligt så har allt varit som vanligt. Verkligen irriterande för man vet ju inte om man verkligen är sjuk. I natt vid typ fyra vaknade jag till av näsan var helt täppt värre än vanligt och halsont så nu trodde jag att loppet var kört på riktigt. Men nu ett par timmar efter att jag vaknade på riktigt så känner jag mig bättre. Om jag nu skulle bli sjuk så borde jag väl blivit det vid det här laget eller??? Jag måste vara frisk på lördag i alla fall. Så ska jag bli förkyld får det bli en kort förkylning.

Idag är det tentaplugg som gäller. HAr bestämt mig för att slutföra andra frågan idag. Så behöver jag bara gå igenom den första frågan imorgon, har skrivit en del men har skrivit lite för mycket och vissa grejer är kanske inte helt relevanta. Genomgång på hög nivå är det som gäller nu.

Men idag är det andra frågan som gäller. Så professionella samtal here I come!


Kommentarer
Mormor

Jag tror inte det är förskylning snarare torr näsa eller alargi.Försök med sprej för torra slemhinnor.Finns på apoteket Du får råd där också bra va.

2011-02-13 @ 09:37:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0