Ett inlägg

Tänkte jag skulle slänga in ett inlägg nu för blir nog inget på resten av dagen.

Idag är det då dags för seminarium. Känns lite jobbigt för jag känner att jag inte helt vet vad som krävs av mig. Förhoppningvis ska inget lämnas in. Ska ju typ göra en lektionsplanering och jag vet inte riktigt hur noggrann den måste vara. Jaja blir bara att hålla tummarna att det går bra. Ska sitta och kolla lite på den nu på förmiddagen, börjar ju inte förrän 14.30 idag. Känns lite väl sent men jag har ju i alla fall lite tid att kolla över det jag skrivit.

Ikväll blir det sedan fredagsmys och imorgon drar vi iväg och gosar bebis så uppdateringen framöver kommer kanske inte bli så bra.

Dags att göra lite nytta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0