Avbrott i pluggandet

Efter att ha pluggat några timmar och insett att min hjärna inte skulle kunna producera något vettigt längre så bestämde José och jag oss för att sticka ut en runda. Gick ner på stan det var så himla fint väder, solen lyste =)

Vi handlade lite också. Bebiskläder. Åh vad det var mysigt att gå och titta på bebiskläder. Finns ju så mycket gulligt. Slutade med en typ mysdress med panda på med vit botten och en body med tillhörande mössa som det står "Born 2011" på. Super gulligt. Den fanns i rosa, blått och beige. Men även om det är till en tjej så var den rosa alldeles för rosa. Sen vill jag helst komma ifrån det här med rosa till tjejer och blått till killar. Man lyckas ju aldrig med det i längden eftersom utbudet ser ut som det gör men ändå. Nu var det mest för att den rosa inte alls var lika söt. Utan det blev en beige. super fin.

Nu får jag återgå till de professionella samtalen. Har minst en halv sida till jag skulle behöva få ihop. Måste skicka in den imorgon eller ja den ska vara inne måndag 08.00 men aldrig att jag sitter tidigt på morgonen/hela natten med det.

Senare ska det fixas hemgjord pizza, var länge sen nu. Sen blir det melodifestivalen. Inte för att man blev superinspirerad efter att ha läst startfältet men kanske kan man bli överraskad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0