Jul

Oj vilken dålig uppdatering det blivit nu över julen.

Har haft några underbara dagar hemma hos familjen med julfirande, släktmiddag, bowling med systrarna och pappa, träffa underbara M och förstås massa bebisgos. träffade mitt nyaste kusinbarn, drygt en månad gammal. Hon ägnade hela träffen åt att sova. Blev en bra stund med en sovande bebis i famnen. Så underbart mysigt. Jag ville verkligen inte gå hem. Tänk en dag har man själv förhoppningsvis en sån liten parvel. Längtar =)

Kom hem igår eftermiddag. Började med att handla och hämta paketen som fanns på posten åt mig. Ett av paketen var delar av min servis som jag skickat in för att få bytt. Tror ni de lyckades få det rätt?? Såklart inte. Jag skickade in två mattallrikar, två förrättstallrikar och två småskålar. Jag hade också fått en mattallrik för lite tidigare. Så i mitt paket skulle det finnas tre mattallrikar, två förrättstallrikar och två skålar. Och vad hittade jag???? EN mattallrik, EN förrättstallrik och två skålar. När jag argt ringer till företaget så säger hon att nä det finns bara inregistrerat att de fått en tallrik av varje. Fan de har ju ingen koll alls för jag har fruktansvärt svårt att tro att två tallrikar bara försvunnit ur paketet. Problemet är också att jag skickade tillbaka de andra tallrikarna för att de såg typ solblekta ut jämfört med de andra, de jag fick tillbaka såg ju typ likadana ut. Just nu är jag bara så förbannad på det här företaget. Det är riktigt synd om dem om mina tallrikar inte kommer som de ska nu. Skulle komma i mitten av januari sa hon. Tror jag hade första kontakten pga av saknad tallrik + att jag ville byta de andra i november någon gång. Att det ska ta två månader att få delarna kompletta. Jag som hade tänkt beställa fler delar ur servisen, känns ju så lockande just nu.

Nu ska jag lägga ner här innan jag gnäller ännu mer. Men fasen vad sur jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0