VG

Igår var jag förbi och hämtade min gamla hemtenta från den förra delkursen. Den jag gjorde klar på höstlovet. Var lite små nervöst att öppna upp kuvertet med de fyra frågorna i. Resultatet blev:

Första frågan: VG-
Andra frågan:VG
Tredje frågan: G
Fjärde frågan: G

Dvs jag kan lägga den bakom mig. Tyckte det var riktigt kul att få två VG även om den ena hade ett -. Det har nog ingen större betydelse för slutbetyget i delkursen, men det känns väldigt bra för mig. En liten extra kick för att orka med hemtentan jag skriver just nu.

Nu är det bara några dagar kvar tills jag blir gammal. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka med födelsedag och födelsedagsfirande. Fick en anmälning till igår till kalaset, men är fortfarande väldigt många som inte hört av sig. Hur ska man tolka det? Jaja sista anmälningsdagen är ju faktist inte förrän på måndag.



Kommentarer
Annie

Grattis! :) Kramar

2011-12-02 @ 16:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0