sista frågan

Håller just nu på med sista frågan på hemtentan. Förhoppningen är att jag ska bli klar med den idag. Då ägnar jag dagen imorgon åt att läsa igenom tentan och lägga till/ta bort text och hitta ev stavfel och sånt.

Men sista frågan nu känns lite småklurig. För det första är det att vi ska göra en aktivitetet med 4-5åringar. Jag har faktiskt inte någon bra bild alls på vad jag kan kräva att barn i denna åldern klarar av. Sen ska vi sortera leksaker och sen göra något diagram på det. Problemet är bara att i böckerna har jag än så länge hittat hur man ska arbeta med diagram i skolan och ingenting om sortering. Väldigt mycket hjälp man får där liksom. Hittar just nu på en aktivitet och sen får jag försöka hitta någon koppling till det och litteraturen i efterhand.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0