7:e bästa i hela shipet

Skulle precis sätta mig och skriva lite brev till värdinnor i januari. Tittade då lite på tupperware-brevet jag fick på träffen igår för att få inspiration. På baksidan var massa resultat för hela året. Skummade igenom efter vårt teamnamn för att se hur bra det gått för mina kollegor. Fastnar då på ett resultat för där står vårt teamnamn. Undrar vem som lyckats nå den placeringen tänkte jag. Tappade hakan fullständigt när namnet som stod där var mitt. Jag hade det 7:e högsta demosnittet i hela vårt område, bland 200 konsulenter tror jag det är. Nu var jag inte med hela året, började ju i juni och har kanske inte så många demos som många andra, men mitt snitt ligger väldigt högt.


Oj det här hade jag inte räknat med. Går nog iväg till skolan senare och sträcker lite extra på mig =)


Kommentarer
Tina - Minnas mamma

God jul! Kramar från oss!

2011-12-25 @ 21:01:53
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0