Min 25-års fest

Igår var det då dags för min 25-års fest. Hela min släkt (de som brukade fira mig när jag bodde hemma) och Josés familj var där. Tror vi var ungefär 25 personer, blev några bortfall pga sjukdom i sista stund tyvärr. Tyckte det skulle bli rätt spännande att sammanföra våra släkter. Var lite rädd att folket skulle mest samtala och sitta med de som de redan kände men det blev en bra blandning på minglet, alla pratade med alla typ. Var riktigt kul att se.

Blev ju en del presenter också. Fick mest pengar så jag kan utöka min servis. Ska lägga in en beställning på uppläggningsfat och lite sånt. Tallrikar har jag redan, så det är kaffeservis och uppläggningsfat och dylikt som jag vill ha. http://www.fyrklovern.se/templates/PPage____2251.aspx

Blev också ett scrapbookingalbum, ett "presentkort" på make-up-store för sminkning, en spa-weekend, lite mer sy-tillbehör (bla knappnålar, markeringspenna och lite tyg) och blommor. Hoppas inte jag glömde nåt =) Nu tänkte jag nog inte skriva så mycket mer eftersom de som främst ger sig till känna på min blogg faktiskt var med igår. Men ska bjuda på lite bilder.




Här förbereds det mariand till kyckling på fredagen.



Kvällens bartender =)



Mamma och mormor står och pratar.



Jag och pappa.



MATEN! Det blev marinerad kyckling, potatisgratäng, sallad och exotiskt frukt.





Kvinnorna Fransén. Den fjärde står bakom kameran =)



Hallonmoussetårta!



Prinsesstårta!



Det får bli sista bilden. Har en hel del bilder. Tyvärr blev många väldigt suddiga. Jag måste ha gjort en inställning i kameran och glömt ändra tillbaka för så många suddiga brukar det inte vara. Sen vet jag inte riktigt vilka som tycker det är att vara med på bild i en blogg. Men de som är med här hoppas jag tycker det är okej. Annars hojta till! Jag har ju trots allt inte ens 10 unika besökare per dag, oftast inte ens över 5.

Var en underbar dag igår. Jag fyller gärna 25 fler gånger =)

Idag har jag varit och kollat efter ny telefon. Kan byta telefon i mellandagarn och då ska det bli en smartphone. Vet inte vilken ännu men har ju några dagar att fundera på =)

Var också inne på Åhlens och köpte en liten stuvbit vitt tyg. Ska testa olika sömmar är tanken. Lyckas jag få till något snyggt så köper jag hem och dekorerar det vita tyget med =) Wish me luck!


Kommentarer
mamma

tack för en härlig fest.

2011-12-12 @ 13:32:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0