5 december

Idag var första dagen på min ledighet. Den började med sovmorgon, så skönt. Det bästa var att vakna upp och känna sig så avslappnad, jag hade inte massa uppgifter som väntade. Efter fyra riktigt stressiga veckor så var det här precis vad jag behövde.

Dagen fortsatte med lite tv-tittande. Kolla på så mycket bättre som jag missade i lördags. Efter lunch blev det en runda på stan. Skulle hitta nåt fint till lördag. Gick väl sådär, hittade två koftor, som jag skulle kunna ha på lördag men måste ju ha nåt snyggt under koftan för jag gissar att det kommer bli lite varmt och koftan kommer åka av. Jag har ju onsdagen på mig och leta också. För imorgon har jag lite andra planer =)

Första måndagen i månaden kl 15 går ju det här larmet, kommer inte helt ihåg vad det betyder men det betyder typ fara i alla fall. Men idag var det bara test. Jag kan säga att jag vet vad en av de där tutorna sitter inne i stan. Hamnade precis bredvid en när jag var på stan. Fatta vad högt de låter. trodde jag skulle vara döv sen, men hörseln verkar vara ganska intakt.

Sen var det lite handling inför lördag. När vi kom hem hittade jag ett vykort till mig och en paketavi. Kan inte minnas att jag beställt något. Eller kommer på två saker men det ena skulle inte komma förrän slutet på nästa vecka i bästa fall och de skickar avi via sms och inte på papper. Den andra saken skulle inte komma förrän slutet av veckan i bästa fall och de borde nästa gå ner i brevinkastet, jag tänker  inte på det som paket i alla fall. Står ingen avsändare heller, vilket de borde gjort om de kommer från företaget jag tänker på. Jag är super nyfiken, kanske är det någon som tänkt på mig till imorgon? Jaja får veta imorgon då jag ska hämta ut det.

Nu blir det en lugn kväll. Längtar till imorgon. Lunch på stan och bio kvällen är vad som väntar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0