Tisdag

Nu har skolan dragit igång. Måste kolla över böcker och sånt imorgon. Har beställt några stycken men sen var det några specialare som jag inte fått kläm på förrän nu. Är mycket som ska skrivas ut också. Men det tänkte jag göra  i skolan. Har väl 300kr på kontot där (som jag fått) och varje utskrift  ligger väl på någon krona. Ta där först innan jag börjar använda bläcket här hemma.

Av böckerna jag redan har beställt så var en försenad men idag fick jag mail om att den boken var skickad också. De andra är skickade med b-post dvs tar några extra dagar men den försenade boken skickas med a-post dvs dagen efter så får nog böckerna samtidigt. Hoppas boken kom med dagens post för då kommer den imorgon och jag ska helst ha läst lite i den tills imorgon.

Usch har glömt skicka studieförsäkran också. Får ju inga pengar innan dess. Hmm kanske göra det innan man stänger ner för kvällen vilket nog blir snart.

Ikväll har jag varit på kurs så var inte hemma förrän halvtio. Borde läst lite ikväll men börjar ju inte förrän 13 eller om det var 15 imorgon. Går i alla fall till 17. SÅ hinner nog läsa en del på förmiddagen.

Vet inte om jag hade så mycket mer spännande att berätta så tar nog kväller nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0