Kalmar

Har spenderat de senaste dagarna i Kalmar därav den dåliga uppdateringen. Tänkte nog mest bjuda på lite bilder från helgen. De gånger jag kommit ihåg kameran dvs.



Barndomsidolerna Arvingarna spelade på larmtorget på torsdagen. Vi åkte in till Kalmar efter att ha gått på marknad hela dagen.



Det var också rix fm festival samma kväll och samma tid. Vi tog oss dit efter stund nostalgi. Här står José och jag i folkmängden. Står dock inte i det allra värsta som vi gjorde från en början. Då smet det förbi en man som var ett huvud längre än mig och ställde sig precis framför mig. Små irriterad blev jag när den lilla syn jag hade blev skymd. Men vi flyttade på oss sen och stod mindre tätt med andra och såg dubbelt så mycket.



Här är trion som var inne i stan. Vi bestämde oss för att göra något oväntat på bilden. Men ja vet inte riktigt Erika om det var så oväntat. *ler* Älskar Josés min!



I Kalmar hade de tänkt till och hade en storbildsskärm för oss som stod långt bak (de hade de inte i Växjö veckan innan). Storbildsskärmen gjorde att vi hade en chans att se lite. Här har vi Erik Segerstedt (från EMD).



Sen kom äntligen den efterlängtade Eric Saade. Bilden är inte perfekt men ändå. Jag bara knäppte massa kort. Mörkret började komma och kameran hade nog lite svårt att anpassa sig, sen att fota en skärm och hoppas på bra bilder är inte möjligt.



I mitt fotande lyckades jag få foto på någons bak på scenen. Tyckte det var lite roligt men tror inte det är Saades.



Vi hamnade sen på O´learys vid larmtorget. Här posar Erika så snyggt inför första drinken.



José och jag. Jag har inte druckit två drinkar utan Erika ville bara att det skulle se ut så. José höll sig lite isvatten. Massa isvatten blev det innan kvällen var slut för hans del. Vad de blev för de andra två icke-bilkörarna låter vi vara osagt =)




Kommentarer
mamma

det var några fina bilder.

2011-08-15 @ 21:11:38
Erika

Saknar uppdatering :( Nu när jag har varit ledig de senaste dagarna så har jag ju tid att sitta på datorn och kolla bloggar mer effektivt :)

2011-08-18 @ 22:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0