Idag är en bra dag

Idag känner jag mig i stort sett frisk. Men känner väl fortfarande att någon större kraftansträngning är nog inte att tänka på men nog om det. Tänkte berätta om massa positiva saker som skett idag förutom att jag är frisk.

1. Igår kom José hem och sa att han i förbifarten sett att någon typ av pysselbutik skulle öppna nere i stan men eftersom han körde kunna han ju inte läsa allt. Åkte förbi där idag bara för att se vad det var. Första orden på beskrivningen på vad som ska finnas är scrapbooking. Kan det bli bättre? Är samma kvinna bakom butiken som en annan butik som fanns i växjö förut och den gillade jag skarpt =) Längtar till fredag nu när de öppnar portarna!
2. Min sex and the city box är postad till mig. I bästa fall kommer den imorgon men tror mer på onsdag.
3. Vi (José, jag, hans syster och hennes underbara lilla dotter) åker till Ullared imorgon.
4. Fått veta priset på multikannorna som är till försäljning nästa vecka. Hör av dig om du är intresserad. Är lägre pris än förra året. Hur ofta går det åt det hållet??

Ehm ja det var väl ändå ingen dålig lista? Men bäst är nog att jag är frisk.

Nu är batteritiden på datorn snart slut. Längtar till en ny dator med 8 timmars batteritid. Kanske ska plocka i ordning på de två ställen som jag lovat mig själv att göra innan dagen är slut dvs 1½ timme kvar.

Morsning!


Kommentarer
Annie

När jag kommer till Växjö så tycker jag att vi ska gå in den butiken du menar.

2011-08-02 @ 19:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0