Vill ha

Åh nu är jag riktig sugen på att köpa en digitalkamera. Kommer köpa en ganska snart så kan jag ut och tokfota sen i juni när jag har sommarlov och testa alla funktioner. Men tycker det är supersvårt. Vad ska jag egentligen ha? Vill ju ha en kamera som inte känns ute efter en vecka liksom. Det är nu man önskar att man hade sådär en 100-1000 läsare med massa erfarenheter och tips. Men om någon av mina få läsare har ett bra tips på vad jag ska tänka på så mottages dessa tacksamt.

Har också blivit riktigt sugen på en smartphone. Alla verkar ha en nu och man blir ju lite sugen. Blev inte bättre igår när jag läste Josés mobiltidning som han köpt med massa smarta appar och andra bra tips. Men men är väl ganska exakt 1 år kvar på mitt abonnemang. Jaja det kommer ju komma ut massa bra nya modeller på ett år. Får väl hålla ut.

Just nu längtar jag till fredag då det ser ut som att det blir en vända till Ge-kås. Ska nog försöka skriva en inköptslista. Brukar inte göra det men kommer på såna där småsaker hela tiden som vore bra att köpa. Kanske bäst att samla dem på ett papper så man inte glömmer allt för många.

Sitter just nu och lyssnar på musik på grooveshark. Syrran gav mig massa tips på bra pluggmusik. Har haft på listan i bakgrunden nu och ja jag gillar det. Precis det jag var ute efter. Men lyssnar inte aktivt utan det är bara bakgrundsmusik. Får lyssna mer aktivt en annan dag.


Kommentarer
Erika

Vad kul att du gillade musiken :)

2011-04-18 @ 22:44:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0