Underbart med teknik

Imorgon är det salstenta.

Har haft lite svårigheter att logga in på lärplattformen under helgen. Har fått upp varningsmeddelande som jag får ifrån skolans hemsidor ibland. Mitt virusprogram går in och stoppar eller nåt. Har inte tänkt så mycket på det utan får tar det när jag kommer hem tänkte jag. Nu är jag hemma och har tagit tag i situationen. Men nopp det är tvärstopp. Verkar vara det för alla eller flera i alla fall. Problemet är bara att jag inte fått information om vart jag ska vara på salstentan imorgon. Där man anmäler sig står det att vi ska vara i flera salar i ett av husen. Men hur ska jag veta vart jag egentligen ska gå. Jag menar det är ju ett ganska stort hus. Kanske ligger den informationen på lärplattformen men den kommer jag ju inte åt eftersom den ligger nere. Usch känns inte alls bra det här.

Får väl helt enkelt vara i extra god tid imorgon typ en timme eller nåt. Lär väl bli en timme för att det ska funka med bussar vilket betyder jätte tidigt uppstigning eftersom tentan börjar klockan 8.

Nog om det nu ska jag jag återgå till tentapluggandet efter att ha fått skriva av mig lite. Bilder från Göteborg kommer nog efter att jag lagt tentan bakom mig men de finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0