Tror jag har bestämt mig

Jag tror att jag har bestämt mig nu när det gäller digitalkamera. Vi var ute och kollade runt lite idag. Inte just bara för att kolla digitalkamera utan vi bara råkade titta på det också.

De har den billigt på media markt. Men jag vill gärna ha en lite annorlunda färg. Inte svart och inte silver. De har den bara i svart och rosa. Jag har aldrig varit någon tjej som är super förtjust i rosa. Är rädd att jag tröttnar på den snabbt. Men har hittat den i lila som jag kan köpa på nätet. Tycker den är superfin. Har sett nästan samma kamera i lila fast med sämre megapixlar. Tyckte den var underbar.

Men förstås finns den inte i lila för ett bra pris att köpa i butik här i Växjö. Men har hittat den på nätet men då är den 200 kr dyrare. Frågan om färgen är värd 200 kr extra. Men den är så fin. Ska lägga in en länk nedan så kan ni kolla in den. Främst den lila då förstås.

http://www.sony.se/product/dsc-w-series/dscw570v.cee8

Och mamma du hade ju problem med en länk från syrran. Du måste kopiera länken. Markera länken. Håll in CTRL och tryck på C. Gå sedan upp där du skriver in adressen och håll sedan in CTRL igen men denna gången trycker du på V.

Vet inte om det automatiskt bli den lila annars kan man välja färger till vänster om bilden.

Vad tycker ni????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0