Söndag

Idag har jag läst färdigt min bok om naturvetenskap till morgondagens seminarie. Usch vet inte vad som egentligen fastnat. På nåt sätt är jag lite extra nervös. Ska ha en lärare på seminariet som jag aldrig träffat eller ja tror hon haft en föreläsning för oss men är inte riktigt samma sak som ha seminarie. Man vet liksom inte rikigt vilka krav hon har. Den basgruppläraren vi hade i förra kursen kändes trygg. Man visste liksom hur hon brukade lägga upp seminarie och vad man hade att vänta sig. Nu har man ingen aning. Ja ja kommer säkert gå bra men ja jag är nog inte jätte påläst. Håll tummarna för mig.

Emellan all läsning och skrivning (måste skriva ner lite till seminariet) så har José och jag hunnit fixa in mina lådor till pyssel-gaderoben. Har börjat flytta in också, men viss finjustering på hur allt ska vara kommer att behövas. Måste också bestämma om jag ska klämma in det hyllplanet som blev över nu när lådorna åkte in. Det får plats men blir ingen jätte höjd att lägga grejer på. Ja vi får se.

Nä nu ska jag nog läsa igenom vad jag skrivit till seminariet imorgon och sen blir det nog lagom att krypa ner i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0