Skola igen

Idag var det dags att återgå till det vanliga, alltså universitetet efter några dagars arbete. Har nu sammanlagt jobbat tre dagar denna månaden. Okej jag kommer ju direkt inte bli stormrik på det. Men det är pengar jag inte i början av månaden hade en aning om att jag skulle få. I vanliga fall brukar jag inte få komma in och jobba, men nu var det ett specialfall. Tror jag ska ta och unna mig nåt kul för pengarna, som student brukar man ju inte kunna sig roliga saker hur som helst. Men får se först hur mycket det blir.

Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här hemma. Så kanske inte blir nåt bloggat imorgon då vi är bortbjudna. Visst är det smart att bli bortbjuden på födelsedagen  så slipper man stöka med något själv. Sen tror jag inte att José var särskilt svårflörtad när det vankades en av favoriträtterna. Nu sitter jag bara och hoppas att han blir nöjd med sina födelsedagspresenter. Men önskar man sig abslout ingenting så kan man faktiskt inte ha allt för höga krav.

Imorgon är det också 6 år sedan jag klarade körkortet. Kommer ju ihåg det lite extra eftersom det är  José födelsedag. Fast när jag klarade uppkörningen så kände jag inte José och då kom jag ihåg det för att min kusin David fyller år samma dag.


Kommentarer
Mormor

Det är den dagen då fläst människor fyller år.

2011-04-14 @ 17:39:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0