Skärtorsdag

Idag är det då skärtorsdag och lönedag.
Idag öppnar också en butik till på grandsamarkand, New Yorker. Nästa vecka öppnar de sista butikerna och allt ska vara klart. Undra om jag är ledig och kan hänga där redan första dagen. Jaja vi får väl se. Men dit och kolla måste man ju.

Idag jobbar José bara halvdag eftersom det är skärtorsdag och röd dag imorgon. Det gör att han nog är hemma om ca en timme redan.

Jag har försökt pluggat lite till tentan. Men idag är en sån där dag som det är extra svårt att koncentrera sig. Vet inte riktigt varför. Men sen brukar jag vara mest effektiv på eftermiddagen. Blir nog lite stressad av att José kommer hem tidigt också. Känner att jag vill ha hunnit en del tills dess för sen kanske det inte blir lika mycket pluggat. Men har i alla fall slagit hål i alla papper jag kan tänkas behöva för att träna till tentan och satt in dom i en pärm. Vill ha alla papper sammanställt när jag inte kommer vara hemma och plugga. Är riktig ordning på alla papper (i alla fall till tentan). Kanske blir José lite förvånad över vilken ordning det är på alla papper. Jag menar jag är ju inte känd för att vara ordningssam. Dock vet jag oftast vart jag har sakerna, ungefär i alla fall. Men för någon annan ser det ur som ett fullständigt kaos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0