Rapporten väl godkänd

Idag fick jag hem rapporten från förra kursen. Var lite nervös för att öppna kuvertet eftersom när jag skrev ut den så läste jag aldrig igenom den där sista gången som jag alltid brukar göra. Var så trött och less på allt. Så det var lite nervöst att öppna. Så fort jag öpnnade började jag leta efter kommentarer och betyg. Sista sidan hade överskriften: Betyg: VG

Jag var verkligen tvungen att gnugga ögonen och se om jag verkligen sett rätt. Men jo så stod det. Sen var det en del kommentarer och inte en enda negativ. Däremot när jag kollade igenom texten så hade läraren gjort markering där jag glömt "att" på ett ställe och ett glömt mellanslag. Men bara såna småsaker. Så är supernöjd med mig själv. Det här hade jag inte väntat mig. Var rädd för en stor komplettering. Men det här gav i alla fall lite ny motivation att plugga till den här tentan i denna kursen.

Just nu har jag tagit med mig datorn och alla papper och sitter och skriver ute på balkongen. Rätt skönt men önskar att det fanns nåt skönare att sitta på här. Är nog bättre arbetsställning på kontoret men där har jag ju suttit hela vintern ju.


Kommentarer
Erika

GRATTIS! :-D Fan vad najs med ett VG asså :-D

2011-04-19 @ 14:20:13
mamma

grattis till arbetet.

2011-04-19 @ 17:27:29
Annie

Grattis!

2011-04-19 @ 19:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0