Måndag

Idag var det dags för kursstart. Ska väl säga att kursintroduktionen inte gav mig mycket. Framkom direkt inget nytt som man inte redan kunnat läsa sig till på nätet. Det enda som gav mig nåt var väl uppropet, så nu är jag registrerad på kursen.

Idag har vi typ slutfört kontoret. Hade en del böcker kvar igår som vi inte orkade fixa med igår. Det har efterfrågats bilder på det nya kontoret och det ska komma. Ska bara få upp de nya gardinerna som jag köpte idag (city gross hade panelgardiner för 30kr/st, så två nya hittade hem till oss). Kanske hinner jag sätta upp gardinerna och ta bilder imorgon. Lovar dock inget för jag har en riktigt lång dag imorgon. Går mellan 8-17. Men är jag inte för trött så dyker det upp bilder på vårt nya kontor här på bloggen imorgon.


Idag har Växjöhem varit här också och fixat elementen. Nu vet jag vad det är de har gjort. De har bytt ut den där grejen man snurrar på för att reglera värmen. Den har säkert nåt tjusigt namn men kommer inte på det nu. Men den snurrgrejen var det i alla fall. När vi kom hem var det nya fina såna. När jag sen gick på toa så insåg jag att vi helt glömt att göra fritt vid elementet på toa. Så där har de fått slåss med soptunna, tvättmedel, sköljmedel och lite sånt. Jaja de hade i alla fall inte skrivit något arg lapp. Hahaha.

Nä nu tror jag det är dags för sängen. Behöver nog mina timmars sömn om jag ska orka imorgon. Ska avsluta på eftermiddagen med exkursion. Undrar vart vi ska hän. Vet bara att vi ska ha kläder efter väder.

God natt på er kära bloggläsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0