Lördag

Lite bilder från idag.



Det här är bakom I11. Här tror jag kommunen dumpat den mesta av snön i vinter. Det ni ser är snöhögar. Men det är snöhögar med fruktansvärt mycket grus i.



Tror det tar ett tag innan de här högarna har smält.



En dagens Ida. Dock kunde jag inte vända på den. Har nytt bildvisningsprogram så vet inte hur jag ändrar på den så att den stannar på rätt håll. Det får jag utforska en dag när jag har massa tid.

Idag har vi annars varit hos svärföräldrarna igen och ätit upp resterna från igår dvs empanadas. Svärmor hade även fixat mina favoritempanadas med ost. Mums älskar dom. Så nu har vi käkat empanadas i två dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0