JF ikväll

Tänkte börja inlägget med lite bilder ifrån igår.



Gjorde mig smoothie. Så gott. Brukar alltid göra på känsla. Kan säga att jag tappat min känsla sen i somras. Inget fel smaken, nej den var underbar. Men däremot blev det väldigt mycket. Så fyllde mitt smoothie behov för en bra tid framöver.



Mitt "kontor" på balkongen igår. Var skönt att sitta där men egentligen inte särskilt praktiskt med alla papper jag hade och sen dator.

Idag sitter jag på det vanliga kontoret. Solen tittar inte fram på samma sätt idag, så då kan jag lika väl sitta bra här inne. Idag hoppas jag bli klar med alla tentabegrepp. Sen är det bara att träna och träna. Har fått ut en gammal tenta och bad José förhöra mig igår på de frågor om energi som fanns. Bara det jag hade hunnit skriva då. Och ja fick nog hyfsat godkänt i alla fall. Då hade jag ju inte tränat mer än när jag skrivit så ja det kändes bra. Nu ska jag bara försöka komma underfund med hur mycket energi en vanlig människa gör av med på en dag. Inte energi som i mat utan energi som i elektrisitet. Tips mottages tacksamt!

Ikväll är det JF också. Alltså José-Fritt. Han ska iväg på bio. Jag ska se till att bli klar och är jag färdig tidigt kryper jag nog ner i soffan med en typisk Ida-film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0