Grooveshark

Nu börjar jag få ordning på den gratis musiktjänsten. Har fixat ett medlemskap så jag kan spara spellistor. Tänkte göra en spellista med bra pluggmusik asså sån musik man kan ha lite i bakgrunden medan man sitter och skriver på ett arbete. Tips på bra pluggmusik mottages tacksamt!

Funderar på om jag ska läsa nåt mer ikväll eller om det ska bli lite fritt. Kanske läsa lite om vattenkraft som var nästa avsnitt på texten till salstentan. Nu kom jag just på att det var mer info till tentan som jag kunde hitta på nätet kanske skulle ladda hem det med. Har laddat hem alla pdf-filer som fanns på litteraturlistan nu i alla fall. Hela skrivbordet på datorn är fullt med massa filer just nu. Vet väl inte när jag ska läsa hälften av alla avhandlingar men ja de finns på min dator nu i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0