Första punkten - check

Japp nu är första punkten på plugglistan från förra inlägget avklarad. Blev nog ingen fullpoängare precis men bara jag blir godkänd så struntar jag i resten.

Känns skönt att kunna koppla bort skolan med gott samvete imorgon. Är ju trots allt en lite särskild dag och då tänker jag inte på att det är valborg.

Var borta en sväng på samarkand förut för vi skulle handla. Trillade in en sväng på onoff. Då fanns kameran jag ska ha där och jag passade på att fråga lite. Särskilt om det funkar med överföring till XP. Enligt den killen skulle det inte vara några problem. Känns skönt att fått det bekräftat. Men då tyckte José att den svarta (som var den enda som fanns där) var riktigt snygg så nu blev jag osäker på färgen. Svart eller lila? Usch jag vet jag velar mycket. Men under helgen måste jag bestämma färg. Just nu får jag ju inte kameran snabbare om jag beställer den idag eller på söndagkväll.

Berättade jag att jag skickade efter lite från Ellos häromdagen? Hittade två fina kjolar och sen en cardigan som jag har sen innan men nu i en annan färg. En av mina favorittröjor så känns kul att fylla på med en till. Första paketet kommer nog under nästa vecka men ena kjolen var restad och kommer kanske inte förrän 20 juni, men ja ja. Jag kan vänta. Är ju ändå ganska mycket kvar av sommaren den 20 juni. Får man hoppas i alla fall.

Idag ringde det från en av blomsterbutikerna här i stan. De ville veta om jag var hemma imorgon så de kunde leverera blommor. Oj vad paff jag blev. Funderade på om det var José som låg bakom det, men varför?  Det blir ju billigare om han köper blommorna själv och räcker över dem själv. Men det är ju ändå våran dag imorgon.

När jag berättade om samtalet så sa han sig vara oskyldig (men det hade han nog gjort hur eller  hur). Om han nu är oskyldig till blommorna vem sjutton skickar blommor till mig (eller ja jag tror de var till mig och inte till oss, för hon sa leverera blommor till dig). Det kommer jag fundera på tills jag får blommorna i handen. Tror dock att José blev lite rädd att jag har en hemlig beundrare. Men då är den beundraren väldigt hemlig för mig med. Har inte susning vem det skulle vara i så fall. Får hoppas det finns ett kort så jag blir lite klokare. Men spännande med blomsterbud det har jag då aldrig fått innan.


Kommentarer
Annie

Inte för jag har sett den svarta eller lila så tycker jag ändå att du ska ta den lila. Roligare med färg tycker iallafall jag.Vem vet du kanske har en hemlig beundrare?José låter mer logiskt.



2011-04-30 @ 15:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0