Födelsedagsfirande

Började dagen med lite födelsedagsfirande av min kära sambo. Som tur var vaknade jag till av mig själv en halvtimme innan hans klocka ringde så låg och väntade  i 20 min innan jag tog min inte allt för vackra morgonstämma och sjöng ja må han leva. Men tror det var ganska uppskattat i alla fall.

Nu har jag varit hemma en stund efter seminariet och om någon halvtimme bär det av till svärföräldrarna för kalasmiddag. Börjar bli ordentligt hungrig nu. Har bara ätit frukost men nu är det lika bra att vänta så jag är hungrig på empanadas sen.

Igår upptäckte jag en ny musiktjänst eller ja jag läste om den i Josés datatidning. Så nu behöver jag inte sportify. Detta är en liknande tjänst och helt gratis. Me like. Så igår började jag kolla runt på den och ja än så länge gillar jag den.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0