Bilder från Göteborg

Här kommer lite bilder på Götet!


Här på avenyn åt vi lunch på söndagen. Var super gott. Var visst känt för att vara ganska dyrt fick vi veta sen men vi tog det erbjudandet som de skyltade med utanför och då blev det inte så farligt.





Man kan visst hyra sig en cykel om man vill. Fråga mig inte hur det fungerade för var inte i behov av en cykel så tog aldrig reda på det.





Älskar träd som bli sådär rosa och fina. Vet inte vad de heter men jag älskar den härliga rosa färgen som blir. Ett sånt vill jag ha i min trädgård sen.



Såg ju en hel del spårvagnar, det är ju trots allt Göteborg.



En lite modernare spårvagn.




Här hängde vi ett bra tag på söndagen och kom hem med en hel del fint.



Här sitter jag och väntar på bussen hem igen. Var så underbart fint väder de här dagarna.






Kommentarer
Mormor

Ett sådant rosablommande träd fotade jag i österrike

i april de är så fina.

2011-04-27 @ 17:34:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0