Äntligen fredag

Igår kan man väl lugnt säga att det inte var min dag igår. Allt krånglade från det att jag började mitt plugg tills dess att jag avslutade. Skrivaren vill inte riktigt samarbeta med min dator. Är nåt knas det ska inte behöva ta 10 minuter innan den reagerar på att jag vill skriva ut nåt.

Min dator har börjat krångla mer också. Igår kom det upp typ ERROR (eller ja med den innebörden i alla fall) när jag skulle starta datorn från vänteläge. Visade sig sen att det var för att jag glömt den externa hårddisken inkopplad. Men José har den kopplad ständigt till sin dator utan problem. Blir så arg.

Sen ville inte innehållsförteckningen vara med mig igår när jag skulle skriva, alla sidorna började hoppa och ingenting stämde. Hjälpte ju inte direkt att jag var skittrött och blev på riktigt dåligt humör. Bröt ihop där ett tag och började fundera på att kasta alla tekniska apparater ut genom fönstret. Men då började skiten skriva ut. Måste forska vidare på vad problemet är.

Idag hade jag det sista seminariet på kursen. Gick väl hyfsat. Får se hur domen blir på rapporten, kanske kunde gjort ett bättre arbete men har inte energin till mer just nu. Bara jag blir godkänd så skiter jag i resten. Som jag sa till en kompis, jag tror jag fick lite prestationsångest efter att läraren berömt mig så (tror jag nämnde det i bloggen för några veckor sen). Just nu känns det som att allt jag gör blir dåligt, men är kanske som sagt lite prestationsångest, har höjt kraven på mig själv eller nåt.

Oj vad mycket text det blev. Bäst att sluta innan ni slutar läsa helt. Ska ta och leta fram parkeringskortet för gäster som familjen behöver när de kommer imorgon. Inte för att jag tror att någon är och kollar, har då aldrig sett någon men lite dumt att chansa och att de får böter. Frågan är vilket smart ställe jag la det på. Nåt bra ställe så jag skulle veta precis vart jag lagt det. Är det bara jag som lägger saker på smarta ställen för att jag ska veta precis vart de är och sen inte har en aning om vart det smarta stället är när jag behöver det?


Kommentarer
Erika

Du är inte ensam!

2011-04-02 @ 13:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0