Tårtan



Är superöjd med tårtan, har dock inte smakat än. De säger väl alltid att tårtor blir bättre om de får stå en stund.
grädden levde dock sitt egna liv. Köpte den där grädden som är både vispgrädde och matlagningsgrädde i en, som ska vara så bra. Vet inte om det var för att jag vispade grädde a la tupperware med quick chefen. Men allt blev bara blaskigt och konstigt. Det räckte inte till kanten, med det blasket skulle det bara runnit av ändå. fick lite okej grädde på toppen i alla fall. Någon annan som provat den grädden som har någon åsikt?
Kanske var det för att jag inte körde med elvispen som det inte blev så bra. I Quick chefen blir den lite lösare (troligtvis för att tålamodet tar slut) men det här var extremt tycker jag. Det hände ju ingenting.

Lyckades dela tårtan i tre delar och den höll nästan helt ihop. Var bara lite i botten som delade sig. Men vad gör det när är i botten. Men två delar som jag lätt kunde lyfta av. Är det inte lite duktigt?? Nybörjartur??

Smakprov blir nog till idol senare ikväll när tacosen som vi åt förut har lagt sig där det sak :P


Kommentarer
Mormor

Det tar längre tid att vispa sådan grädde,du vet väl att en misslyckad sockerkaka kan döljas som Tårta.

2010-09-14 @ 20:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0