sjukt

Det är bara till att inse att jag åkt på José sjukan. Är helt rosslig i halsen. Hostar är inte heller att leka med. Men än så länge är José och jag överens om att jag är friskast, är ju bara halsen och hostan. Fast skulle lägga en tvätt i maskinen förut blev super varm nästan svettig, så allt är väl inte som det ska.

Om det finns nåt bra i det hela så är det väl att det inte gör mig helt utslagen (än så länge) så jag orkar plugga. Även motivationen inte ligger på topp och man egentligen bara vill krypa ner under en filt och titta på film. Kommer nog få en del gjort i alla fall. Tur att vi inte har så mycket i skolan denna veckan.  Har typ heldagar torsdag och fredag. Hoppas kunna bli frisk tills dess. Blir det inte värre så är det ju lugnt.

Har scrappat lite nu ikväll. Men har slut på stora fästkuddar =( kan inte någon komma hit med några??? Blir dubbelhäftande tejp tills jag orkar köpa hem kuddarna.


Syns kanske inte jätte väl men bokstäverna är i samma papper som bakgrunden bakom kortet.



Imorgon får det bli lite mer avancerat pluggande. Har både återvinning och Finlands styre på schemat. Tur att båda faktiskt känns rätt kul. Problemet blir väl bara den individuella uppgiften om Finland, den ska skriva på årskurs 6 språk. Inte det lättaste när man är van vid att skriva akademiskt. Den andra uppgiften ska skrivas akademiskt. Jobbig kombination att göra samtidigt.


Kommentarer
Erika

Hihi.. e ju jag på kortet xD



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0