räkningar + grupparbete = klart

grupparbetet är nu inskickat och jag kan fokusera på det individuella. Får väl sätta mig med det lite på söndag, är rätt skönt om man slipper sitta med ett stort arbete om kvällarna när man precis börjat praktiken.
Har insett när jag suttit med grupparbetet att jag mycket hellre skriver det ihop. Nu har vi skrivit var för sig och sedan satt ihop det. Jag tycker det blir mycket bättre om man skriver det ihop genom att träffas fysiskt.

Imorgon kommer studiebidraget så nu är räkningarna inlagda också. Pengarna gör i alla fall en snabb visit på kontot. Måste spara lite pengar också. Måste köpa en ny vinterjacka och de är ju inte billiga direkt. Litet bidrag till fattig student någon???

Är det bara jag som skjuter upp vissa saker i alla evighet?? Särskilt när det är en ekonomisk fråga inblandad?

Imorgon ska jag i alla fall ringa till kåren. Har inte fått mitt studentleg, betalade för tre veckor sen efter två veckor skulle jag få mitt kort men brevlådan ekar ganska tom. Börjar bli rädd att min betalning kommit på omvägar.

Imorgon ska jag också till min nya praktikplats och hälsa på också. Kolla läget lite liksom.

Nu blir det nog en ovanligt slapp kväll, känner mig rätt slut i huvudet efter att pluggat hela kvällen igår och hela förmiddagen idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0