Lördag

Sitter här och väntaar på att familjen ska komma. De smsade för en timme sen att de körde från Kalmar så de borde väl väntas ganska snart.

Har ägnat morgonen åt städning. Skulle gjort det igår, men det var två fullständigt utslagna här igår kväll. Men det gick väldigt fort. Hoppas verkligen att grannen under tyckte vi stökade för mycket, för tidigt. Pay back time.
När familjen kommer vankas det elva fika. Sen får vi se vad som händer. Tror mamma var lite sugen att kolla in den nya delen av samarkand även om den inte är helt färdig. Annie och jag lär väl dyka ner i pysselhörnan också. Kanske testar vi Wii också. tror i alla fall de inte varit här sen vi köpte det.

Idag blir det till att njuta av ledigheten ordentligt för imorgon vankas det en heldags pluggande. Finlands styre kontra Sveriges står på schemat.

Ska också se om jag hittar bra material till mitt återvinningstema som jag ska ha på vfun.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0