kväll utan plugg

Klockan är inte ens halv tio  än och jag känner mig jätte trött. Vilket inte hör till vanligheterna. Fast kan ju ha att göra med att jag igår när jag gick och la mig efter plugget inte kunde sova. Låg typ 1½timme innan jag somnade. Var väl för att jag var så uppe i varv med att skriva på arbetet. Hoppas jag somnar som en stock ikväll.
Insåg just nu att jag slängt de gamla sängkläderna i tvätten  dvs jag (eller ja vi) måste bädda innan vi får sova OCH hänga upp de nytvättade sängkläderna som fortfarande ligger i tvättmaskinen. Suck, nu blev det jobbigt. Men viss belöning blir det i att krypa ner nyduschad i rena lakan, jag tycker den känslan är underbar.

Satt här nyss och försökte hitta en sjyst möbel. Jag har bestämt mig för att införskaffa typ en gaderob eller liknade för att förvara mina scrapbooking grejer i. Ni som sett min syrras Annies gaderob så är det nåt sånt jag är ute efter med mycket hyllor. Helst träfärgad. Någon som har en på lager hemma som bara samlar damm??? Har hittat en ganska sjyst på IKEA men det framgår inte om det är hyllor eller inte. Eftersom det inte står gissar jag att det inte är så. Det får man väl köpa till, blir nog inte så billigt. Tur att jag snart fyller år och att julafton närmar sig.

Lite musik kanske? den låten underhöll mig (lite tyst) när jag kvällspluggade igår medan José sov.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0