kommunfullmäktige-möte

Igår hade jag tanken att skriva ett argt inlägg utgången av riksdagsvalet och det faktum att SD kommit in i riksdagen. Men det blev ett väldigt arg inlägg som troligtvis aldrig hade tagit slut så jag besparar er detta. Kort och gott så är jag inte särskilt positiv till SD.

Åh jag var sugen på att göra en hallonsmulpaj men nu är det idol och jag väntar egentligen på  att få sista delen av ett grupparbete. Innan den är färdig är klockan mycket och säkert alldeles för sent för att äta egentligen. Det får bli en imorgon istället, jag är ändå ledig imorgon så det borde väl att pricka in.

Idag var det studiebesök på kommunfullmäktige. Måste säga att jag är besviken. Massa spring, mobiltelefoner, sova, lösa korsord, prata med andra och läsa tidningen.  Facebook fanns också representerat tyckte jag mig se. Imorgon blir det att skriva lite reflektioner kring detta.

Nä nu känner jag att intresset är mer på idol än bloggen. Får återkomma med nåt kul en annan dag. kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0