Inlägget som var väldigt långt från början men som jag inte orkar skriva helt färdigt så suddade hälften

Idag har varit lång dag. Känner mig sjukt seg och nu har jag en huvudvärk som kommer smygande.

Tror att jag slog ett mindre rekord idag med vad posten gav mig. Fyra saker fick jag och ingen räkning. Tre tidningar (discshop som jag anmälde mig till för länge sen, lärarnas riksförbunds tidning och någon annan pedagogisk tidning), sista grejen var förstås från ellos. Seriöst jag får typ nya erbjudanden med posten varje vecka. Inte särskilt miljövänligt, jag har lust att maila och fråga vad de har för miljöpolicy egentligen. Jag tror ju inte att jag är den enda som får erbjudande så ofta.


Kommentarer
José

Frågan är hur miljömedveten DU är?!

Ellos skickar sina utskick och erbjudan till sina kunder.

Det mest miljöbesparande vore att tacka nej till allt sånt här inkl. reklamen egentligen.



Men du...bäst av allt...ÄLSKAR DIG! ;)

2010-09-16 @ 21:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0