Avslagen

Idag känner jag mig avslagen. Tappade helt plötsligt lusten till allt. Vill ingenting. Uppenbarligen glömmer jag en del också.
Är det höstdeppigheten som slagit in? Får hoppas den släpper lite när jag går ut på praktik nästa vecka.

Usch jag är verkligen nere. Imorgon är det dags för sista föreläsningen innan praktiken, då träffar man inte klasskompisarna på fyra veckor.

Jag behöver en energi kick. Jajja alla har vi våra dagar.

Just nu håller jag på att skriva ut grupparbetet så ska jag kolla igenom det och se så jag får ner alla källor i källförteckningen. Sen bara den enskilda uppgiften kvar som nog kommer gå rätt bra bara jag lägger ner lite tid, men först grupparbetet, det ska in imorgon.

Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0