Ännu ett fyllt album

Idag fick jag hem mitt alfabet till min cuttlebug.



Jag har redan provat att stansa ut en del bokstäver. Jätte fina blir dom.



Började med detta alster igår men väntade in mina bokstäver som skulle komma idag. Så nu ser ni ett exempel på mina bokstäver. Bilden blev dock lite suddig men hoppas ni ändå ser hyfsat. Så pappa du är med på det första alstret med egen utstansade bokstäver.

Med detta alster fyllde jag också ännu ett album. Har som tur ett annat tomt som väntar men gissar att det snart också är fyllt.

På tal om nåt helt annat.  Jag tror att jag har åkt på José sjukan. Har haft ont i halsen hela dagen. Så jag gissar att om någon dag är jag också mer eller mindre utslagen.

Nä nu kanske det ska bli lite fredagsmys trots två onda halsar. Halstabletterna går åt vill jag lova.



Kommentarer
Erika

Blev väldigt fina bokstäver det dära :)

pappa

vad bra

2010-09-11 @ 15:52:46
Ida

Ja visst blev det Erika. Jag är supernöjd.

2010-09-12 @ 17:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0