Tidsinställt inlägg

Läste just på en annan blogg som använder blogg.se precis som jag att man kan göra tidsinställda inlägg. SÅ nu ska vi se om jag kan få det att funka. Ska försöka lägga in inlägget så det kommer ut kl 15.00. Ska se om jag lyckas.

Vid 15.00 borde jag:
* börjat diska lite, insåg förut att det var dåligt med rena glas
*bestämt vilken artikel jag ska till mitt arbete om u-länder
* påbörjat analysen av u-länderna lite ordentligt. eller ja fått det nedskrivet. Det mesta finns redan i huvudet.


ja det var lite i alla fall. Nu är klockan 14.10. spännande att se om jag lyckas att få det tidsställt till klockan tre. Håll tummarna.

Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0