Presenter

Ey det gick ju ganska bra att fixa det tidsinställda inlägget. Nice.

Idag fick jag hem en julklapp till X. SÅ nu har jag julklapparna färdiga till två personer. Tro jag har bestämt vad jag ska köpa till en tredje också. Det kanske går att få ihop den här julen också.

På tal om paket. Igår beställde jag och José min födelsedagspresent. Jag ska få en nywebcam av honom. Visst egentligen är det ju inte jätte kul att veta vad man får. Men nu får jag en som jag tycker om. Ni som känner José vet också att han inte nöjer sig med småpotatis när det gäller teknik. Min nya webcam verkar vara rätt avancerad, sen passar den till min nuvarande dator med XP och skaffar jag windows 7 någon gång i framtiden så funkar den där med. Det hade jag nog inte tänkt på att titta efter innan han sa det. Beställde den från ett ställe som har studentrabatt så var jag med och beställde den. Detta betyder också att jag kan hämta min födelsedagspresent så fort jag får en avisering. Med tanke på att jag fick mail om att de lämnade den till posten idag så borde jag få den snart. Fast det är faktiskt ett tag kvar till min födelsedagspresent. Eftersom jag fick familjens present nu i helgen så blir det väl typ inga presenter på min födelsedag. Känns ju egentligen lite konstigt. Men men, får fina grejer i alla fall.

Har ju faktiskt inte berättat vad jag fick av familjen. Fick ett presentkort på IKEA, ett bidrag till min gaderob jag ska köpa sen. Fick också den kudden jag velat ha länge från IKEA. Men den blev kvar i Rockneby. Eftersom jag skulle på stan med en kompis så orkade jag inte dra runt på en stor kudde hela dan. Så nu räknar jag ner till nyår när jag och José ska dit igen så jag får min kudde.

Räknar också ner till jag ska ner till syrran i Malmö. Var ett tag sen vi träffades nu. Hoppas kunna hitta några julklappar också när jag är där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0