Måndag igen

Sitter och skriver på den individuella uppgiften om två u-länder. På lördag ska uppgiften skickas in så det är hög tid att börja skriva. Har kommit en hyfsat bra bit, men vet inte riktigt hur jag ska knyta ihop säcken på ett bra sätt sen på slutet. Men den dagen den sorgen.
Idag är jag faktiskt "ledig". I den här kursen är det ju inte så vanligt med hela lediga dagar. Men sen kör vi "hårt" resten av veckan, slutar senast tolv, men två dagar vid elva. Jag åker inte särskilt långt men tycker det är lite irriterande och jobbigt med alla dessa dagar då det är bara några timmar. Tänk då på de som har typ 12 mil enkel väg. Inte avundsjuk alls.

Tänkte bjuda på ett klipp som min underbare kompis Malin tipsade mig om. Måste dock varna lite för att tårkanalerna kan få börja jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0