Lördag

Om någon halvtimme är det dags att dra sig på tåget och Kalmar. Ska möta upp pappa vid stationen och kanske kolla läget lite nere i stan. Kanske dra sig till Dillbergska och kolla om de har några roliga pysselsaker. Funderar på om jag ska göra egna julkort i år eller inte. Tro vi har en hel drös med köpta julkort någonstans. Så jag skulle ju egentligen inte behöva. Men sen vet jag att vissa verkligen uppskattar ett hemgjort kort medan andra verkar bry sig måttligt. Problemet har varit nu under året när jag gjort födelsedagskort så har jag gjort de jätte fina men tunga. Att behöva lägga två frimärken på varje julkort blir dyrt vill jag lova. Som sagt vi får se. Måste hitta nåt fint med tomtar eller annat juligt att sätta på korten. Hittar jag inte det så får det bli färdigköpta. På Panduro hade de inget som jag var sugen på. Kanske hittar på Dillbergska då de har lite annat utbud, vilket jag tycker om.

Nä nu är det dags att göra iordning det sista innan det är dags att åka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0