Fredag

Jaha nu var det fredag igen. Känns som denna veckan har varit lite allmänt konstigt. Allt blir så annorlunda när José är hemma hela dagarna. Man tappar rutinerna lite. Eftersom inget är som vanligt. Som student blir det inga direkta rutiner, så det är nog tack vare José jag inte fullständigt har vänt på dygnet. Det gör också att jag försöker plugga det jag ska på dagen så jag får lite ledig tid tillsammans med José på kvällen.

Idag har det varit regn-tråk hela dagen.

Hade ett ärende på I11 idag. Så tog bussen dit och sen tillbaka till stan för att sedan ta bussen hem. Stannade till och handlade på vägen hem. Gick sen hem med två kassar mat, den korta vägen hem kändes ganska lång då regnet öste ner och tro ni jag hade nåt paraply med mig, icke sa nicke. Mitt lilla paraply jag brukar har i ryggan visade sig vara fullständigt pajj häromdagen och luvan har jag glömt sätta på jackan sen jag tvättade den.
Det slutade i alla fall med att jag kom hem, trött, blöt, hungrig och med huvudvärk. Vilken super-fredag. Nu är jag i alla fall inte blöt och hungrig längre men de andra två jobbar jag fortfarande på.

Imorgon är det dags att dra sig mot Kalmar. Borde kanske ta med mig "EU:s politiska system" och läsa på tåget. Visst låter det spännande?? Jag lär ju knappast ta med mig datorn och skriva på det andra arbetet så borde väl göra något nyttigt.

Tänkte bjuda på en klassiker som jag råkade få fram på youtube.



Kommentarer
Anonym

Youtube är så bra. :D

2010-11-14 @ 01:11:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0