Fredag

Nu är grupparbetet inskickat också. Så skönt. Nu är det dags med nya tag på religionen. Hade kursintroduktion i religion i går. Nya läraren verkar helt okej. Hon var dock väldigt nervös, men verkade som vi typ är hennes första klass som hon undervisar, eller i alla fall bland de första. Så nervositet kan väl vara okej då.

Idag har det fasen snöat hela dagen. Var iväg hos en kompis och skrev färdigt arbete och på marken är det massa slask. Ska det vara snö ska det vara på riktigt. Frågan är hur länge det kommer ligga.

Idag fick jag ett ryck vid typ 8 (på morgonen) att börja städa. Hur ofta händer det? Men kände att jag ville göra igenom lägenheten ordentligt. Men eftersom klockan inte var så mycket ville jag inte köra igång dammsugaren. Men har grundligt dammat hela vardagsrummet och sovrummet. I bästa fall ser det väl fint ut till imorgon. Fattar inte hur dammigt det blir, särskilt på tv-möbeln. Finns det inget husmorsknep att motverka dammet??????
Sen gick tiden fort och det var dags att dra iväg. Får försöka dammsuga imorgon. Just nu orkar jag inte, sen har jag gjort nåt knas. Vet inte vad men har ganska ont i min ena skuldra eller ja i det området typ. Sitter här med en värmekudde. Men värmde den lite mesigt så måste göra ett varv till i micron.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0