Förstora läpparna????

Idag har jag varit på studiebesök, eller ja egentligen var det föreläsning men i en annan lokal bara.
Dagen började inte så bra. Jag var lite sent ute så skyndade mig till bussen och ser en bit bort hur den kör ifrån mig. Fasen också tänker jag, men jajaj det kommer ju en buss om tio min, det blir nog att jag hinner precis på minuten. Går bort till busshållplatsen men nä just den närmsta timmen går bussarna extra glest. Så surt. Som tur är så är José hemma och sjuk (ja det är ju inte så kul för honom men tur för mig idag). SÅ springer hem och hämtar bilnycklarna och tar bilen till skolan. Kör sen runt en bra stund och letar parkering och får till slut en plats långt borta. Sen var studiebesöket inte mycket att ha enligt mig. Jag blev bara snurrig och fattade nada. Var lite avancerat för mig särskilt idag. Ingen bra förmiddag.

Var sen på ett info-möte som jag helt hade glömt bort. Men en klasskompis påminde mig. Så nu har jag lite extra koll på hur de fyra sista terminerna kommer att se ut. Med tanke på att jag hade väldigt dålig koll innan så kändes det skönt att få infon.

Angående rubriken.... Just nu har jag fått ett munsår. Använder såna där munsårsplåster. På bilden på förpackningen så får plåstret precis plats på läpparna. Men på mig hamnar halva plåstret utanför läppen. Vet inte om jag har extremt små läppar eller om plåstren är stora. Det är första gången jag ens tänkt tanken att mina läppar är små. Men jag är lite emot att göra massa förändringar med kroppen om det inte är av medicinska skäl. Så mina läppar får vara precis som de är. Är ganska nöjd med dom, förutom när jag använder munsårsplåster då.


Kommentarer
José

Ett litet tillägg om dina läppar...de behöver ingen förändring alls tycker jag. De är alldeles perfekta att pussa på.

2010-11-10 @ 17:40:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0