Dagens andra inlägg

Idag blir en sån där dag med två inlägg.

Vill visa hur fint José fixat det på väggen i hallen.



Nu har José suttit och kollat på webcam till mig. Jag vill ha en ny webcam. José har en gammal knappt funktionsduglig. Ganska skadad och biten på (han hade illrar för några år sen som älskade webcamen på sitt egna sätt). Jag får den inte riktigt att funka med min dator. Sen vill jag ha en webcam som jag kan fästa på min bärbara dator. Det händer att jag sitter i soffan och tex snackar med syrran och då blir det gärna videosamtal så då vore det ganska sjyst att att kunna ta med sig camen dit.
Nu hade han i alla fall hittat en sjyst. Kanske en blivande födelsedagspresent?!

Nä nu är klockan 22.00 och det börjar bli dags att planera för sängen. Även om jag är "ledig" imorgon så är det skönt att komma upp tidigt och börja skriva. Då är sannolikheten större att jag får lite fritid på kvällen.

Så god natt på er!


Kommentarer
Mormor

Du kanske kunde hjälpa mig med något bra för mina tavlor,när det inte finns ramar.De skall hänga ute på altanen på sommaren,det ble ju så!!snyggt med Josès.

2010-11-08 @ 12:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0