Vårstad

Denna helgen är det Vårstad här i Växjö. Massa saker på gång lite överallt. Var nere en runda på stan, lyssnade på musik, såg karate, såg några tråkiga cirkusartister med mera.

Det var härlig stämning på stan och väldigt mycket folk. Men köpte ingenting, jag håller hårt i mina sista slantar. Men ska dock unna mig ett par jeans, har typ bara ett par som jag trivs i. Lite i snålaste laget. Upptäckte också att favoritkjolen för sommaren inte var så snygg längre, gammal modell och en fläck mitt på. En ny sommargaderob, JA TACK!

TÄnkte shoppa loss nere i Malmö lite om en vecka. Unna mig lite.  Sen måste jag åka till Panuro outleten nere i Malmö, och ja kära syster det får du bara leva med. Jag ville åka dit varenda gång när pluggade på distans mot Malmö. Men när man pluggar på distans kör de ihop så mycket de bara kan när vi väl är på plats. SÅ vi slutade tidigast kl 17 varje dag och eftersom outleten ligger lite utanför stan så var det inte att tänka på då de stängde kl 18.

När vi var iväg så åkte vi till sambons favoritställe: Media markt. Såg då en PS3, de brukar skicka med ett spel för att locka lite. Just nu var det ett singstar spel som gällde. Men då ställde jag mig frågan: Varför skicka med ett singstar men ingar micar? Då tvingas man ju köpa dem också för att kunna utnyttja sitt "gratis" spel. Mycket underligt tycker jag i alla fall.

sambon har nu börjat sätta upp allt han köpte på sin brandutbildning. Så nu har vi snart brandvarnare i varje rum och en brandsläckare i hallen. SÅ förhoppningsvis brinner vi inte inne i första taget. Det är lite konstigt egentligen. Sambon köpte en brandsläckare och man skaffar massa försäkringar, men man hoppas att man aldrig ska behöva använda detta. Men när olyckan är framme så är man nog sjukt tacksam.

Igår började jag och sambon lyssna på disney musik på youtube så nu bjuder jag er på en....




Kommentarer
Erika

Håller också i slantarna tills du kommer! :) Då blir de till att slösa pengar :-D När vill du komma?? :o haha antar att jag inte slipper undan panduro outleten...xP



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0